2007-07-05

щях да забравя

Завършилите ФМИ могат да се имат за много велики (някой несъмнено са), обаче на мен на няколко пъти ми се случва да се убедя, че несъмнено има и доста пълнеж - може би не толкова, колкото в Информатиката на УНСС, но несъмнено не всичко що блести е златно. И така реших да подхвана темата с изцепки на завършили ФМИ, като първа ще е тази от вчера, а за предходните след време, след като начертая една-две диаграмки, от които има нужда изложението. Та... Колега не успя да направи разлика между обработка, използваща асинхронни ключове за криптиране на данни (да де, ключове за асинхронно криптиране...), и обработка, която асинхронно обработва данни. Ставаше въпрос за протокол за обмен на информация (която се криптира, затова и присъстваха ключове за асинхронно криптиране) и дали въобще е възможно и ако да, то какво е необходимо, за да може комуникацията да е един към много. И нетърпелив колега (не този, на който бе зададен въпроса) енергично отбеляза, че щом има "асинхронни ключове" (така бяха посочени на демонстрационните слайдове) няма проблем за асинхронна обработка. Сега, аз приемам, че може аз да съм уникално глупав (от време на време), обаче в конкретната ситуация си мисля, че съм прав, а отговорилият само се изложи.
А това, че не бе разпознат замисъла на въпроса ми и впоследствиеполученият отговор съвсем не ми отговаряше на въпроса е отделен въпрос. Вече свикнах да не ми се разбира какво питам. То нищо не ми се разбира, не само това, което питам.

No comments: