2007-07-03

разсейващо

Знам, знам, знам. Не съм писал от доста време, но си имам и причини. А ако не ги признаете, ще си измисля някакви - няма да са ме спрете я.
Та, това тук запада като местенце за словоизлияния, защото си се оборудвах с хостинг и се каня там да се развихря. И си намерих една тема за Wordpress, ама такава в полусуров вид, и като се захванах да я оправям и... мина времето. (И нека се знае че аз на PHP никога не съм писал - само от време на време ми се налага да дебъгна нещо, та...) Оставаха й няколко трески за дялане когато надойдоха изпитите. Така де, със страшна сила дойдоха и времето ми окупираха. Добре че й се вижда края на обсадата, че водата е на привършване.
Та, първо, че се залъгвах, че ей, на, след два дена ще се разпиша другаде, второ, че нещо все тъмни облаци щат да ми излизат изпод пръстите и трето, че... стига ви толкова - малко диета!

За да не се чудите защо това е тук сега - защото имам изпит утре и нали трябва все с нещо да се разсеям, за да не успея да си науча.

No comments: