2006-06-05

Вчера...

...победих crafty. Вярно, че го бях настроил, колкото се може по-слабо да играе, но все пак го победих след една доста дълга серия от разромяващи негови победи над мен. Което все е нещо. За съжаление радостта ми не трая дълго (ах, каква радост беше), тъй като 6 часа след мен и брат ми го победи. Все още не съм разглеждал играта на брат ми, но... толкова ли те се стърпя и той, да ме остави малко да се порадвам.

Следобедът мина тихо в Домата на "6 септември" на чаша Столично и мексиканска салата. Поне наваксахме с Тишо де-що се е случило за последните два месеца. Доматът май ще ме спечели за седянка в неделя следобяд.

А останалото някакси се изплъзна между пръстите и денят завърши безславно с изчитане на поредните n статийки от wikipedia. Не можах да намеря информация за Бейнеус Гатрикс. Ще поправим тоя пропуск, веднъж да си защитя дипломната. 7-ми иде.

No comments: