2006-05-18

днес ще бъде отвратителен ден

започна се с какво сънувах, какво закусвах, какво се случи по пътя към работа.
нито съм първия, нито ще съм последния който са го изпръскали, но това си беше прекалено.
из едни задни улички (разбирай не Иван Асен 2) има една локва на цялата отсечка от улицата между две пресечки, вървя си аз по тротоара и за 2 секудни време се появи иззад завоя някакво малко ванче (знам ли какъв точно тип количка беше) мина по тая отсечка, през локвата и после пак зави в посоката откъдето бе дошло.
реагирах колкото да не ме изпръска 2/3, а само 1/3. ама и това си е много. 10 секунди по-рано или по-късно и щеше да ми се размине. и не е и шофьора да е целял да ме напръска, защото ако бях по средата на улицата щеше да мине през мен - въобще не би реагирал при подобна скорост. и ето къде е проблема, ако тъпото копеле не караше с подобна бързина, щях да съм си сух и той нямаше да е адресат на няколко проклятия.
а като знам и какви глупости останаха за оправяне от вчера на работа... омръзна ми да съм тестов обект на итеративно проектиране! [1]

на всички, които ще ми кажат че това е просто вода: не, не е просто вода, по същия начин, по който и това, което тече от чешмата, не е просто вода.

[1] Снощи гледах едно филмче за Дийкстра и там се споменаваше итеративното програмиране. Хареса ми. Драматичното е че стадата хора са именно толкова умни - колкото едно стадо. Нищо добро няма да види човечеството от разрастващия се идиотизъм [2].
[2] С "идиотизъм" определям това явление, за което частично можете да прочетете тук.

No comments: