2006-07-12

Nevermore!

Днес за пореден път си имам проблеми с използването на ICQ. Не ми казвайте, че е от клиента, защото не е. Не мога въобще да се свържа. Знам, че и други са имали подобни проблеми в миналото, но не съм намерил някой, да е изнесъл информация това да му се случва за поне 15-ти път. Много ме съмнява да ми имат зъб лично на мен, но ми е достатъчен факта, че не мога за ползвам ICQ. И преди съм се заканвал, че ще спра да го ползвам, но поради неохотата на кореспондентите и проблемите свързани с използване на ICQ транспорти в Jabber винаги съм се завръщал. Никога вече!
Което ми напомни за "Nevermore!" от Гарванът (The Raven) на Едгар Алан По. Трябва да се хвана да го прочета. Творбите му ги има в проекта Гутенберг, но пък и в Хеликон-а попаднах на книжка с тях в оригинал и все още се колебая - откъде?
Но да се върна на така омразното ICQ - търсете ме в Jabber като "martin [at] jabber [dot] minus273 [dot] org" като разбира се подмените "[at]" с "@" и "[dot]" с ".".

п.с. Дипломирах се. Тя новината е стара, но нещо не се е стигало до блогосписване... досега.

No comments: