2006-03-29

2006 - 11 * 2 = ?

Изчетох "1984". Бях я почнал преди време, но я изоставих, защото други неща ме повлякоха с тях. Не че "исках" да я изоставя и просто си търсих повод. Чувствам се... усещането ми за отвратеност от света е по-концентрирано. Не е като книгата да ми разкри нещо изцяло ново, по-скоро просто доконкретизира някои съмнения. Не е просто книгата, въобще... сякаш нещо извън мен се е вселило в мен и е имало за цел "спасяването" на човечеството (предимно от действията на човечеството) и се опитва чрез мен да направи нещо, сякаш не може да мисли само, което води до това да не мога да си изключа мозъка. Сякаш са ми хакнали машината и е някакъв странен DoS, където проблема е не че не мога да си ползвам машината и евентуално рестарт би я оправил, а че не мога да си рестартирам машината, за да успея да я спра да работи.
Отделно получих някакъв абсурден верижен спам от човек, за който не подозирах, че е способна на подобни неща (чинно да препраща глупости). Сякаш се давя в глупостта на хората, коята ме залива отвсякъде (това не е породено само от този верижем спам). Навсякъде около мен кретени, жалки - не, не са жалки, не изпитвам жал към тях, а по-скоро желание да ги излича. Нямат място в природата. Ако зависеше от нея да ги бе забравила по пътя още преди доста време. Проблемът е че човешкото общество се опитва да надгради природното, а не върши особено добра работа по отърваването от плевелите... Не се изказах правилно - плевелът е нещо, което на нас не е потребно, но може би има свое място в мнението, което е извън нашият светоглед. Та, иде ми да си нарисувам едно BFG, да накарам някой магьосник да го материализира и да си изразходвам агресията. Но, уви, няма как да стане, затова отивам да го изсънувам, а на Вас написвам лека нощ и несладки сънища, че (съдейки по мен) от захарта нощно време много се пълнее.

No comments: